Бърза зарядна станция за електромобили SOLA-AC/DC - (1xCHADEMO - 50 kW, 1xCSS Combo2 - 120 kW)
Производител: | SOLA |
Модел: | SOLA-AC / DC-120-T2С + CH / ССS_120-KID10 (H) |
- 62,820.00лв.
Производител: | SOLA |
Модел: | SOLA-AC / DC-120-T2С + CH / ССS_120-KID10 (H) |
Станцията за бързо зареждане с постоянен ток с опция за странично зареждане с променлив ток позволява зареждането на всички видове електрически превозни средства и хибриди с възможност за зареждане.
Входове:
- 1xCHADEMO– 50 kW, 1xCSS Combo2 - 120 kW; (работи последователно)
- 1x кабел тип 2 - 22 kW (върви паралелно);
- Базирана на инвертор Huawei.
Характеристики:
- свободно стояща инсталация
- възможност за регулиране на максималната мощност на зареждане чрез потребителския интерфейс
- метален вандалоустойчив корпус IK10 - едновременно зареждане на два автомобила. (Първият от страната на постоянен ток DC, а вторият от страната на променлив ток AC)
- комплекта включва кабели с дължина до 4,8 метра за всеки вход
- три начина за достъп: чрез потребителски интерфейс, чрез RFID, дистанционно чрез приложението на оператора на станцията
- интеграция с всички пазарни оператори, пълна поддръжка на протокола OCPP 1.6 (4G / WiFi / LAN).
- 10 инчов информационен дисплей
- брандиране на корпуса - цвят (по RAL палитра) и осветено лого на клиента върху корпуса и горната част (лазерно изрязване + подсветка), интерфейс на дисплея в брандиране на клиента
- По желание на клиента е възможно персонализиране на повече компоненти.
Производство - Полша
Всички предлагани зарядни станции са оборудвани с необходимия софтуер с поддръжка на международния OCPP протокол, който ви позволява да управлявате зарядните станции. Те могат да бъдат интегрирани със специален софтуер, което позволява допълнителен доход от процеса на зареждане. За да направите това, свържете станцията за зареждане към интернет чрез LAN или GSM кабел. Възможно е също така да се осигури комуникация на зарядната станция със специален клиентски софтуер чрез RS485 Modbus.
Afore е готов да ви помогне да свържете вашата зарядна станция към необходимата платформа и да зададете всички параметри на организацията на платено зареждане на електрически превозни средства. Ако имате въпроси, ние сме на ваше разположение.
Срок на доставка: до 4 месеца.
Гаранционни задължения: за зарядни станции - 5 години от датата на доставка на уреда.
Електромобилите са автомобилите на бъдещето и то не на далечното, а на съвсем близкото бъдеще. Електрическите коли имат редица предимства, но по отношение на покупката им има и някои контрааргументи. Те касаят основно недостатъчно развитата инфраструктура за зареждане на превозните средства. Ето защо е разумно да закупите бърза DC зарядна станция на разумна цена.
CHAdeMo – това е названието на устройства за бързо зареждане на електрически автомобили. Така например CHAdeMo 1.0 може да достави до 62,5kW при 500V, 125A DC чрез специалния електрически конектор CHAdeMo. Новата преработена спецификация CHAdeMO 2.0 позволява до 400kW при 1000V, 400A DC.
Ако досега сте карали автомобил с двигател с вътрешно горене, може би е редно да разглеждате различните опции за зареждане като различни видове гориво. Някои от тях ще паснат на вашия автомобил, други не.
Използването на системи за зареждане на електромобили често е много по-лесно, отколкото звучи. Проблемът в голяма степен се свежда до намирането на зарядна станция за електромобил, която има конектор, съвместим с вашето превозно средство, и избирането на най-високата съвместима изходна мощност, за да ви даде възможно най-бързото зареждане. Един такъв конектор е CHAdeMO.
CHAdeMO е един от стандартите за бързо зареждане, създаден от консорциум от производители на автомобили и индустриални организации, който в момента включва над 400 членове и 50 компании. Името е съкращение от Charge de Move, което е и името на консорциума. Целта на консорциума е разработването на стандарт за бързо зареждане на автомобили, който да се приеме от цялата автомобилна индустрия. Има и други стандарти за бързо зареждане, като CCS.
Както вече споменахме, CHAdeMO е стандарт, към който принадлежи нашата бърза зарядна станция с конкурентна цена. В момента стандартът за бързо зареждане може да обезпечи нуждите на автомобилна батерия между 6kW и 150kW. Тъй като батериите на електромобилите се развиват и могат да се зареждат с повече мощност, можем да очакваме CHAdeMO също да подобри своята пикова мощност.
Всъщност по-рано тази година CHAdeMO обяви своя стандарт 3.0, който е в състояние да достави до 500 kW. Просто казано, това означава, че батерии с много голям капацитет могат да бъдат заредени за относително кратък период от време от бърза зарядна станция.
Като се има предвид, че CHAdeMO е създаден предимно от японска група индустриални организации, конекторът е доста често срещан в японски превозни средства като Nissan Leaf и e-NV200, Mitsubishi Outlander plug-in hybrid и Toyota Prius plug-in > hybrid. Но се среща и при други популярни електрически превозни средства като Kia Soul.
Зареждането на 40 kWh Nissan Leaf с 50 kW CHAdeMO устройство може да зареди автомобила за по-малко от час. Всъщност никога не трябва да зареждате електрическа кола по този начин, но ако влезете в магазин или бензиностанция на магистралата за половин час, това е достатъчно, за да добавите значителен запас в батерията на колата.
CHAdeMO използва отделен специален конектор за зареждане, какъвто е наличен и в нашата зарядна станция за електромобили. Картите за зареждане на електрически превозни средства като Zap-Map, PlugShare или OpenChargeMap показват какви контакти са налични на местата за зареждане, така че не забравяйте да търсите маркировката CHAdeMO, когато планирате пътуването си.
Когато стигнете до точката за зареждане и я активирате, вземете конектора CHAdeMO (той ще бъде маркиран) и внимателно го поставете в съответния порт на вашия автомобил. Издърпайте лоста на щепсела, за да го заключите, след което кажете на зарядното да стартира работа.
Една от основните разлики между DC зарядни станции CHAdeMO и други точки за зареждане е, че имат кабели и конектори. Така че, ако колата ви има съвместим вход, не е необходимо да поставяте собствени кабели. Превозните средства на Tesla могат също да използват изходи CHAdeMO, като използват адаптер за $450.
Зарядните устройства CHAdeMO остават фиксирани в превозното средство, което се зарежда, така че не могат да бъдат премахнати от други хора. Конекторите ще се отключат автоматично, след като зареждането приключи. Възможно е други хора да извадят зарядното устройство и да го използват за зареждане на колата си, но само след като зареждането приключи!
При бързите зарядни станции за електромобили захранващите контакти и напречното сечение на проводника на щепсела за зареждане са с по-големи размери, отколкото при AC зареждане. В същото време може да се предава много по-висока мощност на зареждане до 500 kW (High Power Charging, HPC), което значително намалява времето за зареждане. Следователно в този случай говорим за бързо или ултра бързо зареждане.
За разлика от зареждането с променлив ток, преобразуването AC/DC вече се извършва в самата зарядна станция за електрически автомобили, в която е инсталирана съответната силова електроника. Поради тази причина DC зареждането се смята за по-сложен и скъп вариант, използван предимно с търговски цели. Тази опция се препоръчва за дълги разстояния, когато се правят кратки паузи за презареждане на батерията за няколко минути, например на местата за почивка на магистралите.